Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plany dystrybucyjne
#1
Witam! Jakie aspekty firma powinna brać pod uwagę przy planowaniu dystrybucji materiałów reklamowych?
"Czym rzadsze tym słodsze używanie"
Odpowiedz
#2
Temat rzeka. W skrócie, to powinna brać pod uwagę przede wszystkim cele kampanii reklamowej. Poza tym, powinna oszacować nośność punktów klienta, opracować specyfikę danej branży na danym obszarze Polski, oszacować możliwości dotarcia do właściwych odbiorców na określonych terenach, a także rozplanować dystrybucję pod względem logistycznym. W przypadku, gdy te informacje nie są dla Ciebie wystarczające, radzę, żebyś odwiedził witrynę internetową http://www.btl-complex.pl/gdynia,i139.html. Tam znajdziesz o wiele więcej szczegółów na ten temat i tematy pokrewne.
"Kot kotkę okaleczył kot kotkę będzie leczył"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości